High quality solutions
Same day shipping
High quality solutions
World wide delivery
High quality solutions
Always a solution
High quality solutions
Same day shipping
High quality solutions
World wide delivery
High quality solutions
Same day shipping
High quality solutions
Always a solution
 
 
 

CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE (IN DUTCH)

Dhatec, Bergeijk, The Netherlands


Dhatec B.V. te Bergeijk, dochter van de Canadese moederorganisatie Shawcor, is op zoek naar een gedreven en ervaren Customer Service Executive. Als Customer Service Executive ben je het aanspreekpunt van onze klanten, zowel telefonisch als per email. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse orderverwerking binnen de organisatie, van orderontvangst tot (nationale en internationale) levering van goederen. Hierbij heb je contact met interne afdelingen en klanten wereldwijd. Je houdt je onder andere bezig met het opstellen van exportdocumenten, Incoterms en de logistieke afhandeling. 

Taken:

  • Verwerken en afhandelen van orders
  • Relatie onderhouden met transporteurs
  • Aanvragen uitzetten bij transporteurs en het maken van prijsafspraken
  • Organiseren van transporten
  • Opstellen transport- en/of exportdocumenten
  • Ondersteuning van de Sales afdeling
  • Deelname aan klantenbezoeken en het eventueel bijwonen beurzen en conferenties
  • Onderhouden van het CRM systeem
  • Ondersteunen en vervangen van collega’s op de afdeling

Als Customer Service Executive stel je alles in het werk om de beste service te verlenen aan de klant. Daartoe wordt proactief en probleemoplossend meedenken erg gewaardeerd. Je vindt het een uitdaging om doelen te stellen en deze ook te bereiken. Je bent op zoek naar het beste resultaat op een servicegerichte wijze en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband prima functioneren. Daarbij houd je van afwisseling, zonder de details uit het oog te verliezen.

Functie eisen:

  • Je bezit een HBO diploma Commercieel of een MBO+ diploma Commercieel met een door kennis en ervaring ontwikkeld HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante ervaring opgedaan in een Customer Service functie
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, met een prima beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je hebt affiniteit met techniek en technische producten en bereid kennis hierover op te doen
  • Je bent goed in multitasken en houdt van complexe vraagstukken
  • Je bent betrokken en kennisgedreven
  • Je bent proactief, accuraat, en energiek
  • Je wilt graag meedenken in het verbeteren van de (order)processen
  • Je werkt doelgericht en bent stressbestendig
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en vindt het leuk om onderdeel te zijn van het logistieke proces binnen een dynamische internationale organisatie
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • In het bezit van rijbewijs B en een auto
  • Ervaring met Exact is een pré
  • Goede beheersing van de Duitse taal is een sterke pré


Als je denkt de geschikte kandidaat voor deze uitdagende functie te zijn, dan ontvangen wij graag je CV en motivatiebrief inclusief salarisindicatie per email: arjan.van.diest@dhatec.nl ter attentie van Arjan van Diest (HR Manager).